Mit ad DD? program az építészetnek?

Tisztelt Michael!

Szeretném megkérni, ha én lennék az te ügyfeled, akkor, hogy prezentálnád nekem a program által nyüjtott lehetőségeket az épitészet területén? Hogy meglássam benne a lehetőséget. Most indulna avállakozásom magyarországon, be kell vallanom, hogy teljesen kezdő vagyok. Szeretnék tőled segítséget kapni. Köszönöm szépen! Hogy tudom eladni a program által elkészített lehetőségeket?

@MichaelL

Dear Michael!

I would like to ask you if I would be your client, so that you would present me the opportunities offered by the program in the field of architecture? To see the opportunity. Now I’m starting to take over in Hungary, I have to admit I’m completely new. I want to get help from you. Thank you very much! How can I sell the opportunities created by the program?"

Hello Gaben! Megtiszteltetés számomra, hogy segíteni fogok. Ha azt mondod, hogy “építészet”, akkor beszélsz az épületekről, vagy általában csak struktúrákról? Lehet, hogy ez magában foglalja a vízelvezetést és a tereprendezést? A kétdimenziós térkép nyilvánvalóan a legerősebb megvalósíthatóság, mivel ez valami ismerős bárki számára a tervezésben vagy az építőiparban. Hol kell figyelni az ügyfelek igényére és a képességekre, amikor belépsz a háromdimenziós világba. Az én tanácsom mindig egy felmérés elvégzéséhez szükséges egy új ügyfél számára, annak érdekében, hogy személyes dolgok legyenek velük megosztva. Ha nem hajlandóak a projektjük térképére, akkor remélhetőleg van valami hasonló vagy talál valamit repülni. Ha hajlandóak lenned repülni, akkor is hajlandóak lesznek megosztani az adatokat egy múltbeli projektről, hogy láthassák, mit ismertek. A legfejlettebb csomagok a tulajdonosok és fejlesztők számára, amelyek nem túl technológiailag fejlettek:

2D térkép
Statikus előrehaladt fotók (Ugyanaz a helyzet és a fókuszpont minden alkalommal)
3-5 részletesebb fotók
360 gömb panoráma (rögzítve a Litchi használatával)
Videó (rögzítve a Litchi használatával)